Jak kupić? Kontakt Koszyk 0 Produktów 0,00 PLN     Zarejestruj się
 

22 814 67 62
8.00 - 20.00 od Pn do Pt
9.00 - 17.00 w So

  Kliknij i wyślij
zapytanie

Kup część
wybierz Swój samochód
1
Marka

2
Model

3
Typ

Szukaj
Jesteś tutaj:

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to wykaz często zadawanych pytań, zamieszczonych na naszej stronie wraz z odpowiedziami. W niniejszej zakładce znaleźć można wszelkie informacje o składaniu zamówień, sposobach wykonywania płatności, czasie realizacji, zwrotach i reklamacjach czy funkcjach naszej strony internetowej.

Zachęcamy do zapoznania się z FAQ przed złożeniem zamówienia. Gdyby okazało się, że nurtujące Was pytanie nie zostało przez nas uwzględnione w spisie, zapraszamy do kontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

Pytania są pogrupowane w trzech kategoriach w zależności od etapu zamówienia, którego dotyczą - przed zamówieniem, w trakcie zamówienia i po złożeniu zamówienia. Jeśli jakieś pytanie Cię zainteresowało i pragniesz poznać odpowiedź, kliknij na nie – zostaniesz przeniesiony do odpowiedniej zakładki.

Przed zamówieniem:

 

W trakcie zamówienia:


Po złożeniu zamówienia:

Jak składać zamówienia?

W sklepie www.nowe-filtry.pl zamówienia można składać za pośrednictwem następujących kanałów:

1. Strona internetowa
Nasza strona internetowa umożliwia niezwykle szybkie i wygodne składanie zamówień na części samochodowe. Pierwszą czynnością, jakiej należy dokonać przystępując do zakupów jest rejestracja w serwisie internetowym sklepu nowe-filtry.pl. Po zalogowaniu się za pośrednictwem wprowadzonych danych możemy składać zamówienia na towary dodane do koszyka. Przez cały proces zamówienia prowadzą przejrzyste instrukcje wyświetlane na stronie internetowej. Zakupy on-line umożliwiają składanie zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Nasi konsultanci w procesie realizacji zamówienia szczegółowo weryfikują wszystkie dane m.in poprawny dobór części. Często zdarza się, że w obrębie danego roku modelowego producent stosował dwa lub więcej typy filtrów lub innych części. Aby uniknąć pomyłki prosimy o podanie dokładnych danych samochodu, do którego kupujemy części. Takimi informacjami są marka, model, wersja silnikowa, moc silnika oraz rok produkcji. Zgodność części z pojazdem najłatwiej sprawdzić po numerze nadwozia (VIN), dlatego jest on niezwykle pożądany przy składaniu zamówienia, gdyż umożliwia praktycznie 100% weryfikacje.

2. Przez telefon
Nasi konsultanci dostępni są pod numerem telefonu 22 814 67 62 od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 20.00 oraz w soboty od 9.00 - 17.00. Służą pomocą w doborze części, udzielają informacji o produktach i zamówieniach.

3. Wysyłając e-mail lub faks
Zamówienia można składać również poprzez e-mail lub faks. W wiadomości należy wyszczególnić zamawiane części (kod produktu) oraz dane do samochodu, do którego części są zamawiane (model, marka, wersja silnikowa, rocznik oraz numer nadwozia VIN). W zamówieniu e-mailowym lub poprzez faks powinny znaleźć się także dane potrzebne do wystawienia faktury VAT oraz dane do wysyłki.

Adres e-mail do składania zamówień: , numer faksu: 22 811 10 34. Niezwłocznie po wpłynięciu zamówienia nasi konsultanci skontaktują się z Państwem w celu potwierdzenia i sfinalizowania transakcji.

Jak mogę odnaleźć poszukiwaną część?

W celu wyszukania interesującej nas części należy skorzystać z konfiguratora pojazdów dostępnego na stronie www.nowe-filtry.pl. Znajduje się on w centralnej części witryny (panel z napisem "Kup część wybierz swój samochód). Równolegle można wybrać pozycję z menu w lewy górnym strony "Ofert

Przy korzystaniu z konfiguratora należy zdefiniować:

  • markę, np. Fiat;
  • następnie model samochodu wraz z wersją, rodzajem nadwozia i rocznikiem, np. Panda (169) 2003.09- ;
  • a na końcu wersję silnikową i moc, np. 1.1 54 KM (187 A1.000).

 

Gdy wypełnimy wszystkie dane z formularza przeglądarka automatycznie skieruje nas do podstrony z filtrami i akcesoriami przeznaczonymi do konkretnego modelu auta.

Aby przeglądać ofertę sklepu, należy wybrać pożądaną linię produktową (np. Filtry oleju)

Oferta sklepu nowe-filtry.pl jest niezwykle bogata, dlatego dla wygody naszych Klientów wprowadziliśmy dodatkowe usprawnienie umożliwiające filtrowanie listy produktów, którą można zawęzić do określonego przedziału cenowego lub konkretnych producentów. Kryteria filtrowania można zdefiniować w oknie "Opcje przeglądania" po lewej stronie list produktów.

Takie rozwiązanie niezwykle usprawnia oraz przyspiesza proces wyszukiwania części.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Informacje o statusie dostępności produktu wyświetlane są zarówno na liście produktów, jak i kartach produktów.

Jeśli produkt posiada status „Dostępny”, tuż obok ceny znajduje się przycisk "Dodaj do koszyka". Po dodaniu produktu/ów do koszyka możemy samodzielnie złożyć zamówienie.

W przypadku, gdy produkt jest "Niedostępny" na jego karcie produktowej znajduje się przycisk "Zapytaj o dostępność". Po jego kliknięciu Klient zostanie przeniesiony do formularza kontaktowego, gdzie ma możliwość zapytania obsługi sklepu o konkretny towar. Nasi pracownicy jeszcze raz zweryfikują stany magazynowe, bądź polecą zamiennik dla danej pozycji.

Staramy się, aby wszystkie statusy wyświetlane na stronie sklepu www.nowe-filtry.pl były w pełni zgodne ze stanem faktycznym. Należy mieć na uwadze fakt, że stany magazynowe oraz pozycje w naszej bazie produktów podlegają nieustannej rotacji. Pracujemy nad tym, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko pomyłek, jednak jeżeli już do takowych dojdzie - prosimy naszych Klientów o wyrozumiałość.

Jaki jest koszt wysyłki zakupionych towarów?

Jeśli kwota zamówienia wynosi mniej niż 400 zł brutto, koszt dostawy wynosi:

  • 16 zł brutto - przy płatności z góry (przelew bankowy lub płatność elektroniczna);
  • 22 zł brutto - przy płatności za pobraniem (u kuriera w momencie odbioru paczki).


Jeżeli wartość zamówienia przekroczy 400 złotych Klient nie ponosi żadnych kosztów wysyłki, a jedynie koszta związane bezpośrednio z zakupem towaru. W tym przypadku za koszty dostarczenie towaru do klienta odpowiada sklep nowe-filtry.pl.

Realizujemy także zamówienia Klientów z zagranicy. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, gdyż koszt przesyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie w zależności od gabarytów paczki oraz kraju dostarczenia.

Czy części mogą być dostarczone bezpośrednio do warsztatu?

Oczywiście, na życzenie Klienta jesteśmy w stanie dostarczyć części bezpośrednio do wskazanego warsztatu. Rozwiązanie to jest bardzo wygodne i niesie ze sobą szereg korzyści:

Wygoda – nie ma potrzeby, aby Klient oczekiwał na kuriera w miejscu zamieszkania. Nie tracimy również czasu na dostarczenie części do warsztatu.
Szybkość – mechanik odbierając przesyłkę może od razu przystąpić do wymiany elementów niezbędnych w procesie naprawy. Dzięki temu pojazd dużo szybciej osiągnie pełną sprawność.
Zmniejszenie kosztów – Klient unika kosztów związanych z samodzielnym dostarczeniem części do warsztatu.

Aby zamówione produkty trafiły bezpośrednio do warsztatu należy to odpowiednio zaznaczyć w procesie składania zamówienia. Przede wszystkim należy umieścić dane zakładu w polu "Dane dostarczenia przesyłki" lub podać je konsultantowi przez telefon. Przesyłka zostanie dostarczona do warsztatu wraz z fakturą VAT wystawioną na dane Klienta oraz adnotacją, że części są jego własnością.

W jakich godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia poprzez internet (stronę internetową), e-mail lub faks można składać w dowolnym momencie - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zamówienia można składać również telefonicznie, poprzez konsultantów Biura Obsługi Klienta, którzy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00, a także w soboty pomiędzy godziną 9.00 a 17.00.

Jak długi jest okres realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od bardzo wielu czynników - przede wszystkim od dostępności towarów w magazynach. Obsługa sklepu nowe-filtry.pl stara się, aby zamówiony towar dotarł do Klienta najszybciej jak to jest możliwe, nawet do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.

Standardowy czas realizacji zamówień to 2 dni robocze od chwili złożenia zamówienia, jednak termin ten może ulec wydłużeniu.

Należy mieć na uwadze to, że zamówienie z wysyłką za pobraniem opuszczają nasz magazyn po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta. A w przypadku wyboru płatności poprzez przelew lub przekaz pieniężnych koniecznym jest zaksięgowanie pieniędzy na naszym rachunku.

Czy sklep udziela rabatów? Czy ceny podlegają negocjacji?

Wszystkie ceny, które są prezentowane na listach oraz kartach produktów sklepu www.nowe-filtry.pl są cenami brutto, wyrażonymi w polskich złotych (PLN). Z uwagi na detaliczny charakter sprzedaży oraz jedne z najniższych cen na rynku nie zakładamy możliwości ich negocjacji lub rabatowania. Organizujemy jednak liczne promocje oraz akcje rabatowe, które czynią naszą ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną.

W przypadku, gdy jesteś naszym stałym Klientem oraz posiadasz bogatą historię zamówień nie ma przeszkód, aby zapytać Konsultanta o możliwość udzielenia rabatu. Cenę można spróbować negocjować także w przypadku bardzo dużych zamówień, które wymagają indywidualnego rozpatrzenia.

Czy istnieje możliwość wysyłki towarów inną firmą kurierską?

Wszystkie zamówienia złożone na stronie internetowej www.nowe-filtry.pl wysyłamy do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W przypadku, gdy Klient wyraża wolę wysłania jego zamówienia za pośrednictwem innego operatora obsługa sklepu nowe-filtry.pl umożliwia mu taką możliwość. Warto mieć na uwadze to, że czas dostarczenia przesyłki może się znacznie wydłużyć ze względu na konieczność indywidualnej organizacji dostawy.

Wysyłka towaru poprzez inną firmę kurierską dotyczy wyłącznie zamówień opłaconych z góry poprzez przelew bankowy lub płatność elektroniczną, a wszelkie koszty z tym związane pokrywa Klient. Ze względu na specyfikę procesu logistycznego nie zapewniamy możliwości śledzenia przesyłki, jak ma to miejsce w przypadku wyboru firmy kurierskiej DPD.

Do czego służy przechowalnia?

Przechowalnia to jedna z funkcjonalności sklepu nowe-filtry.pl, która powstała w trosce o komfort użytkowania sklepu. W celu umieszczenia produktu w Przechowalni należy kliknąć przycisk "Przechowaj", który znajduje się na karcie towaru lub liście części tuż obok ceny.

Poprzez Przechowalnię Klient jest w stanie utworzyć prywatną listę części, dostępną tylko z poziomu jego konta. Dodanie produktu do Przechowalni nie wiąże się z żadną deklaracją zakupu, ani jego rezerwacją. Ta funkcjonalność jest przydatna dla klientów, którzy dopiero planują zakupy, bądź chcieliby zakupić dany towar w przyszłości. Produkty z Przechowalni można dodać bardzo szybko przerzucić do koszyka poprzez jedno kliknięcie.

Użytkownik sklepu może dowolnie zarządzać swoją Przechowalnią - dodawać i usuwać produkty oraz przenosić je do koszyka. Moduł Przechowalni działa całkowicie odrębnie od modułu zamówień i w żaden sposób z nimi nie ingeruje.

Czy produkty dostępne w sklepie są oryginalne?

Sklep nowe-filtry.pl oferuje tylko części nowe, oryginalne oraz pochodzące z w pełni legalnych źródeł. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielana jest fabryczna gwarancja producenta.

Nasza oferta zbudowana jest w oparciu o produkty czołowych firmy z branży części zamiennych, które charakteryzują się wysoką jakością, olbrzymią trwałością oraz ponadprzeciętną precyzją wykonania. Towar dostarczają do nas nie tylko producenci części zamiennych (aftermarket), ale także przedsiębiorstwa, które dostarczają części do fabryk samochodowych na tzw. "pierwszy montaż" (OEM/części oryginalne).

Każdy produkt, który można zamówić na stronie nowe-filtry.pl posiada niezbędne atesty oraz certyfikat "Zgodności Jakościowej". Oprócz tego oferowane produkty są zgodne z wszystkimi normami i dyrektywami Unii Europejskiej, a ich montaż nie powoduje utraty fabrycznej gwarancji producenta pojazdu.

Oferowane w sklepie nowe-filtry.pl części są produktami najwyższej jakości, przystosowanymi do montażu w konkretnych modelach pojazdów, odznaczają się wysoką wytrzymałością i łatwością montażu. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz pozycji rynkowej zapewniamy naszym klientom jedne z najniższych cen na rynku oraz satysfakcję z dokonanych u nas zakupów.

Dlaczego warto robić zakupy w sklepie nowe-filtry.pl?

Sklep internetowy www.nowe-filtry.pl należy do firmy UCANDO Sp. z o.o., która działa na polskim rynku części zamiennych do samochodów od kilku lat.

W naszym zespole pracują młodzi, energiczni, doświadczeni ludzie, którzy posiadają olbrzymią wiedzę oraz doświadczenie z branży części samochodowych. Do naszej pracy podchodzimy z pasją i zaangażowaniem. Główny profil naszej działalności to podzespołów samochodowych, branża e-commerce oraz administracja portalami internetowymi.

Głównym założeniem jakie, przeświecało nam przed wdrożeniem projektu nowe-filtry.pl było to, aby nasz sklep był prosty, przejrzysty, nowoczesny, a zarazem wykorzystywał najbardziej zaawansowane i nowoczesne rozwiązania logistyczne i informatyczne, które są dostępne na rynku. Dążymy do tego, aby klient mógł w bardzo szybki i intuicyjny sposób dobrać odpowiednie części do swojego pojazdu. Unikalne, wypracowane doświadczeniem procedury logistyczne oraz umiejętne korzystanie z zasobów ludzkich pozwalają zminimalizować do minimum ryzyko pomyłek. Dlatego zakupy w sklepie nowe-filtry.pl są wygodne, szybkie i bezpieczne. 

Każdy produkt dostępny na naszej stronie internetowej pochodzi z legalnego źródła, jest oryginalny oraz konfekcjonowany w fabrycznych opakowaniach. W ofercie posiadamy filtry powietrza, filtry paliwa, filtry kabinowe, filtry hydrauliczne oraz oleje silnikowe, przekładniowe i ATF do automatycznych skrzyń biegów.

Sklep internetowy nowe-filtry.pl, prowadzony jest przez Ucando Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Staniewicka 22, 03-310 Warszawa wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000510989, NIP: 5252587846, REGON: 147265339 o kapitale zakładowym w wysokości 100,000 złotych

Jaki są dostępne formy płatności? Czy są bezpieczne?

W trosce o wygodę i bezpieczeństwo zakupów w sklepie nowe-filtry.pl uruchomiliśmy następujące sposoby realizacji płatności za zakupione u nas towary:
 

  • za pobraniem - płatność regulowana jest bezpośrednio u kuriera w chwili odbioru paczki;
  • przelew – płatność poprzez tradycyjny przelew bankowy na konto sklepu, towar wysyłany jest dopiero po zaksięgowaniu przelewu na rachunku sklepowym;
  • płatności elektroniczne lub karta kredytowa – bardzo szybki sposób bezgotówkowej płatności za pomocą karty kredytowej lub konta internetowego za pośrednictwem systemu transakcyjnego Dotpay;
  • gotówka - ta forma płatności dostępna jest jedynie w przypadku zamówień odbieranych osobiście w siedzibie firmy.
     

Wszystkie formy płatności zapewniają całkowite bezpieczeństwo i przejrzystość transakcji - konkretny wybór sposobu realizacji zależy od indywidualnych preferencji i możliwości zamawiającego. Elektroniczny system płatności Dotpay charakteryzuje się ogólnoświatowym zasięgiem. W dużym skrócie płatność ta realizowana jest poprzez wybranie odpowiedniego kanału, wprowadzenie informacji o posiadaczu konta i wydanie dyspozycji na stronie transakcyjnej banku Klienta. Z systemu Dotpay korzystają tysiące ludzi na całym świecie do wygodnego i szybkiego transferowania pieniędzy. Bezpieczeństwo zapewniają aktualne certyfikaty oraz zabezpieczający protokół internetowy https.

 

W jaki sposób dostarczane są przesyłki? Czy towar jest należycie zabezpieczony?

Sklep nowe-filtry.pl prowadzi wysyłkę towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Typowy czas doręczenia paczki to ok. 24 godziny, jednak z przyczyn niezależnych od sklepu czas ten może się wydłużyć. Każdą przesyłkę można monitorować poprzez stronę internetową www.dpd.com.pl lub konsultanta tejże firmy - potrzebny jest do tego numer listu przewozowego, który udostępniamy Klientowi w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia.

Magazynierzy sklepu nowe-filtry.pl starannie zabezpieczają towary do transportu, wykorzystując specjalne kartony, folie ochronne, wypełniacze i taśmy, a w razie konieczności dedykowane opakowania zabezpieczające. Najważniejszą sprawą jest dla nas to, aby części dotarły do Klienta możliwie szybko w nienaruszonym stanie. Jeżeli odbiorca przesyłki zauważy poważne, zewnętrzne uszkodzenia paczki (wgniecenia, zerwana folia ochronna, porwane taśmy) zalecamy odmowę przyjęcia takiej przesyłki - może być to jedyna podstawa do uznania reklamacji przez firmę kurierską.

Czy otrzymam fakturę VAT za zakupione towary?

Do każdego zamówienia w naszym Sklepie generowana jest faktura VAT wystawiona z użyciem danych, które Klient podał w procesie zamówienia. Na dokumencie znajdują się także wszystkie pozycje z zamówienia, koszt wysyłki towarów oraz data wystawienia - tych danych obsługa sklepu nie jest w stanie edytować.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Klient ma prawo do zmiany danych na fakturze w określonym przypadku. Przede wszystkim zmiana może dotyczyć wyłącznie drobnych błędów tzw. "literówek" w nazwie firmy czy adresie. Pracownicy sklepu mają możliwość zmiany danych wyłącznie wtedy, gdy Klient  wyrazi taką chęć w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym zostało złożone zamówienie.

Czy płatność można zrealizować przelewem bankowym? Jaki jest numer konta?

Dla wygody naszych klientów umożliwiamy możliwość zapłaty za złożone zamówienie poprzez przelew bankowy. Wszystkie niezbędne dane potrzebne do wykonania przelewu wysyłamy na adres e-mail klienta wraz z potwierdzeniem zamówienia.

Sklep nowe-filtry.pl zastrzega sobie prawo do wysyłki towarów dopiero po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym sklepu.

W przypadku, gdy Klient złożył zamówienie i przez dłuższy czas nie otrzymuje wiadomości z potwierdzeniem zamówienia należy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. Często zdarza się, że wiadomości trafiają tam przez przypadek. Jeżeli Klient mimo wszystko stwierdzi, że żadne potwierdzenie wraz z numerem konta do niego nie dotarło powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu www.nowe-filtry.pl.

W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?

Przesyłki nadawane przez obsługę sklepu nowe-filtry.pl dostarcza do klientów firma kurierska DPD. Kurierzy dostarczają paczki od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 9.00 i 17.00

Dokładny termin oraz godzina dostarczenia przesyłki do Klienta nie jest w żaden sposób zależna od sklepu nowe-filtry.pl. W procesie składania zamówienia wymagamy od kupujących podania numeru telefonu, dzięki temu na kilka godzin przed planowaną dostawą kurier może skontaktować się z Klientem i doprecyzować konkretną godzinę dostawy.

Obsługa sklepu internetowego nowe-filtry.pl niezwłocznie po nadaniu przesyłki informuje o tym fakcie Klienta, w wiadomości mailowej, która zawiera także numer listu przewozowego. Ten unikalny numer pozwala ustalić, co dzieje się z paczką w danej chwili. Można to zrobić m.in przy pomocy strony internetowej www.dpd.com.pl, korzystając z pola "Zlokalizuj przesyłkę".

Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Jedną z możliwości odbioru zamówionego w naszym sklepie towaru jest odbiór osobisty. W celu skorzystania z tej opcji należy wskazać pole "Obiór osobisty" w formularzu składania zamówienia. Jeżeli Klient składa zamówienie poprzez telefon lub e-mail należy poinformować konsultanta o tym, że zakupu zostaną odebrane osobiście.

Części można odbierać osobiście w siedzibie sklepu nowe-filtry.pl, w Warszawie, przy ul. Staniewickiej 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9.00-17.00 Zobacz mapę dojazdu.

Podstawowym warunkiem osobistego odbioru części jest ich wcześniejsze zamówienie poprzez internet, e-mail, fax lub telefon. Dzieje się tak, ponieważ procedury wypracowane przez nasz zespół w trosce o klienta nie pozwalają na realizację zamówień oraz ich kompletowanie "od ręki". O gotowości towaru od odbioru klient każdorazowo informowany jest poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.

Zamówiony towar oczekuje na odbiór przez 5 dni roboczych od chwili dostarczenia informacji o gotowości zamówienia od odbioru. Jeżeli w tym okresie nikt nie zgłosi się po odbiór zamówionych części zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
 

Czy moje dane osobowe są należycie chronione?

Dane osobowe udostępnione nam przez klientów gromadzimy wyłącznie w celu realizacji zamówień. Dodatkowe informacje dotyczące transakcji wykonywanych przy użyciu kart i środków płatniczych są całkowicie tajne, a dostęp do numerów i haseł posiadają wyłącznie banki rozliczające transakcje. Przykładamy dużą uwagę do bezpieczeństwa danych naszych klientów, dlatego nie udostępniamy ich żadnym podmiotom w celach marketingowych.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy Klient sklepu nowe-filtry.pl ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich modyfikacji. Czynności tej można dokonać w każdej chwili korzystając z spersonalizowanej zakładki Konto użytkownika na stronie internetowej sklepu. Dbałość o ochronę powierzonych nam danych determinują stosowane przepisy, określone w poniższych aktach prawnych:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Czy części zakupione w sklepie nowe-filtry.pl są objęte gwarancją?

Każda część zakupiona poprzez sklep internetowy nowe-filtry.pl objęta jest gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. Ustalenia gwarancyjne chronią klienta przed skutkami zakupu towaru niepełnowartościowego, który został wyprodukowany z błędami w procesie technologicznym lub z wadliwych materiałów. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych. Okres gwarancji wyrażany jest najczęściej w latach, bądź przebiegu samochodu.

Znaczna część produktów dostępnych w ofercie sklepu nowe-filtry.pl objęta jest dwuletnią gwarancją. Okres gwarancji nie może być krótszy rok i nie dłuższy niż trzy lata.



Wszystkie podstawowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów zebraliśmy dla Państwa na specjalnej stronie Wymiany, zwroty i reklamacje.

Czy montując części zamienne stracę gwarancję fabryczną samochodu?

Montaż części oferowanych przez sklep nowe-filtry.pl nie grozi utratą fabrycznej gwarancji producenta samochodu. Jest to uregulowane przez dyrektywę Komisji Europejskiej, zwaną GVO (Block Exemption of Regulation 1400/2002). Zgodnie z GVO, użytkownik samochodu ma swobodę w wyborze miejsca naprawy pojazdu, jak i rodzaju użytych podzespołów. Niezależnie, więc od wykorzystanych części (czy są to części oryginalne, czy części o porównywalnej jakości co OEM), producent samochodu nie może odebrać z tego tytułu gwarancji na samochód.

Użytkownik może tez wybierać pomiędzy naprawą w ASO, a w niezależnym warsztacie samochodowym. Według przepisów jednak, warunkiem wymiany w warsztacie jest dobór podobnych narzędzi i procedur, co w przypadku ASO. Poza tym, muszą zostać dochowane wszelkie czynności serwisowe, charakterystyczne dla danego przebiegu auta.

Na podstawie rozporządzenia GVO (BER 1400/2002) możemy podzielić części na następujące grupy:
 

  • części, których montaż nie powoduje utraty gwarancji:
  • części oryginalne wykorzystane na pierwszy montaż samochodu z logo producenta auta;
  • części zamienne produkowane przez producentów części na pierwszy montaż, m.in. Mann, Knecht, Purflux, Filtron, Bosch, Valeo i inni; części porównywalnej jakości co części oryginalne, których producent gwarantuje, że nie odbiegają jakością od podzespołów montowanych fabrycznie np. części marki BluePrint;
     

Części, których montaż może powodować utratę gwarancji:

  • pozostałe części zamienne.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Każdy zarejestrowany użytkownik sklepu nowe-filtry.pl może w dowolnej chwili sprawdzić stan realizacji zamówienia. Aby tego dokonać należy zalogować się na stronie przy użyciu loginu (adresu e-mail) i hasła, a następnie przejść do zakładki Konto użytkownika.

W zakładce tej znajdują się opcje, które umożliwiają dowolne modyfikowanie adresu do wysyłki i danych kontaktowych. Oprócz tego Klient ma możliwość przeglądania towarów znajdujących się w Przechowalni, a także na bieżąco śledzić status zamówienia. Informacje o zamówieniach, także poprzednich zapisywane są w panelu użytkownika, dzięki czemu Klient ma pełny wgląd w historię swoich zakupów w sklepie nowe-filtry.pl. W przypadku kłopotów o obsługą strony, brakiem możliwości zalogowania czy nieprawidłowym działaniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem mailowym bądź numer telefonu 22 814 67 62.

Czy mogę sprawdzić, co dzieje się z moją paczką?

Standardowy termin doręczenia przesyłki wynosi od 1 do 2 dni roboczych, natomiast jeśli ten termin minął zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta bądź samodzielnego sprawdzenia lokalizacji paczki. Można to zrobić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej DPD – www.dpd.com.pl. Na stronie dostępny jest dział Zlokalizuj przesyłkę, gdzie należy wprowadzić 13 cyfrowy numer przesyłki podany na liście przewozowym. W ten sposób możemy uzyskać informacje o lokalizacji czy etapie doręczenia danej paczki.

Kurier nie zastał mnie pod wskazanym adresem. Co zrobić?

W trakcie procesu składania zamówienia oprócz adresu do wysyłki należy podać także numer telefonu, gdyż jest on niezbędny w takich sytuacjach. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem kontaktuje się z nim telefonicznie w celu ustalenia dogodnych dla Klienta warunków odbioru. Obsługa sklepu nowe-filtry.pl nie ma wpływu na ustalenia pomiędzy Klientem, a kurierem doręczającym przesyłkę.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?

W przypadku, gdy Klient potrzebuje duplikatu faktury VAT, obsługa sklepu nowe-filtry.pl posiada możliwość wystawienia takowej. Aby otrzymać duplikat faktury VAT należy wysłać e-mail na adres , w wiadomości należy zawrzeć numer zamówienia oraz dane z faktury, do której ma zostać wystawiony duplikat.

Czy istnieje możliwość zmiany danych na fakturze?

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów obsługa sklepu nowe-filtry.pl może w określonym przypadku i na wyraźne życzenie Klienta zmienić dane na fakturze. Nabywca towaru powinien w takiej sytuacji wystawić notę korygującą.

Istnieją jednak pewne ograniczenia. Przede wszystkim zmiany mogą dotyczyć wyłącznie drobnych błędów np. "literówek" lub pomyłek w adresie. Niemożliwe jest zmienienie wszystkich danych zawartych na jednej fakturze. Oprócz tego Klient, który zauważył błędne informacje na fakturze zobowiązany jest do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta jeszcze w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym faktura została wystawiona.

W jaki sposób realizowany jest zwrot pieniędzy?

W trosce o przejrzystość operacji finansowych oraz ich bezpieczeństwo każdy zwrot pieniędzy za zakupione towary jest weryfikowany przez Dział Zwrotów i Reklamacji sklepu nowe-filtry.pl. Maksymalny czas rozpatrywania wniosku o zwrot pieniędzy nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych. Forma realizacji zwrotu uzależniona jest od formy płatności, z jakiej korzystał klient w trakcie realizacji zamówienia.

W przypadku, gdy płatność była realizowana poprzez:

 

  • płatność kartą – pieniądze są zwracane na kartę, z której została wykonana płatność;
  • przelew internetowy (płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu Dotpay) - zwrot dokonywany jest na konto bankowe, z którego wykonany był przelew;
  • przelew tradycyjny lub paczka pobraniowa – w celu otrzymania zwrotu klient powinien skontaktować się Biurem Obsługi Klienta oraz podać przy tym numer konta bankowego, na które ma być wykonany przelew. Informacja to powinna znaleźć się w formularzu zwrotu dołączonym do paczki, bądź wysłanym na adres e-mail Biura Obsługi Klienta.

W jaki sposób zgłosić reklamację, bądź zwrócić towar?

Informacje dotyczące reklamacji i zwrotów dostępne są w zakładce Wymiany, zwroty i reklamacje.

Sprawdź inne produkty

Ostatnio komentowane


dobry filter. moge polecic raczej, wczesniej auto sie mocno krzstusiło, po wymianie problem...

WSC 

hmmm... nieco luszczy sie lakier na tym filtrze, ale przeciez nie ma to zadnego znaczenia jezeli...

Tomek_speed 

Od lat jezdze Toyotami, cenie sobie japoniskie samochody i dlatego kupuje do nnich tylko dedykowane...

Kaktus japan 

Polecano mi ten filtr jako jeden z najlepszych filtrów do japońców, nie odbiegający jakoscia od...

Kwazar 
Obsługujemy
płatności
platnosci

Filtry samochodowe w sklepie iParts.pl